Tekken 5

Hej folket! Tänkte bara meddela att Linus är fullkomligt normal... Han sitter och spelar Tekken och sjunger ganska... lol...

Haha, i alla fall så somnade vi typ halv 8 på morgonen eller något och jag vaknade typ... 12 kanske. Trevlig spelnatt ohyez!
Idag ska jag till Trollhättan igen för att sova där eftersom jag ska till tandläkarn på onsdag morgon... Usch... Kommer inte att gå bra... Eh. Sen drar jag nog tillbaka till Göteborg på onsdag för att sova här igen.


Random bild som Linus tog igår, bevis på hur jävla långt vi egentligen gick!

Men nu måste jag återgå till spelandet ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

Men du får vara hemma på Torsdag, vi planerar Berlin kväll hemma hos Angelicäää, videon och saker vi köpte i Berlin :) Kram

Postat av: Anonym

jajajaaa! Berlinkväll! du behöver inte ens peka ut det!

2009-04-07 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0