Self-confidence is the way to success.

Idag har jag haft en sådan där "Hej jag heter Cassandra och jag älskar mig själv" dag, underbart! Länge sedan sist.
Kanske för att jag sovit något extremt länge och är utvilad på riktigt för första gången på ett bra jävla tag? Mysigt i alla fall.

Har suttit hemma hos Angelica i ett par timmar utan att direkt göra något alls, haha, jag tycker att det är extremt trevligt när man bara kan sitta och chilla utan att det blir jobbigt, great!

Jag älskar att det inte händer speciellt mycket i mitt liv just nu, allt är ganska stabilt och jag kan slappna av, förutom stressen med alla opåbörjade skolarbeten som skulle varit inne för ett tag sedan... Fan... Jag måste plugga nu! skriver kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0