Mimkry

Härligt, nu har jag sovit ungefär 6 timmar (lite mindre... men ändå!), jag är fortfarande grymt trött (kan bero på att jag precis vaknat?), men mycket piggare än igår.

Annars är jag väl smått sur på att min cigg snart är slut och att det inte är någon som orkar gå till krono... Wäh. Löser sig väl...
____________________________________________


Veckans:

Haha, min musiksmak är så jävla homo : (
Enligt LastFm så har jag lyssnat på ungefär 476 låtar med Mimikry på mindre än tre veckor... Dom är inte ens bra!
Och vi ska inte ens nämna att jag lyssnat på Dashboard Confessional 840 gånger allt som allt... Gay!

Aja, men nu måste jag skynda mig, åker till skolan nu! Tjo-flojt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är det jag ser?! KENT?! KENT?!!! VAD FALLS?! CASSANDRA?!!! PÅ TIONDE PLATS?! FÖRKLARA!

Postat av: Cäs

HAHAHAH, Kent suger.

Men Jesper skickade några låtar som hamnade i någon playlist som sedan hamnade på repeat utan att jag märkt att kent fanns med XD

2009-04-18 @ 14:42:51
URL: http://epicwinnner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0