M3 li3kz t3h b4d b0yz

Idag tänker jag fan inte göra något alls, jag är helt jävla utmattad med tanke på hur lite sömn jag fått det senaste, speciellt de tre senaste nätterna...
Egentligen var det tänkt att jag skulle tvinga med Jennie till krono, men nähä, det blir imorgon istället... Så nu får jag leva på snus tills imorgon... Kul?... Not very.

Men åker i alla fall till pappa snart, för första gången på rätt länge faktiskt, saknar verkligen Mathias nu! Men har inte haft tid att åka dit. Så det ska bli riktigt gött faktiskt!

Btw så är jag överlycklig över att jag inte var på fairfest igår då det var lite för många personer som jag inte ville träffa där, mer än vad jag trodde faktiskt... Haha, kommer bli precis samma sak på metaltown, men jaja, då är det ju iofs mycket större och lättare att smita iväg (Y)
... Ja... Jag är extremt jobbig när det gäller sådant, får panik runt vissa personer, även om jag egentligen inte har någon anledning till det.

Fast nu måste jag åka! Byez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0