Jävla fittvalborg

Gaaah!!! Jävla skit... Jag hatar poliser, jag hatar dom så jävla mycket... Jag hatar lagen, jag hatar den så jävla mycket. Jag hatar!!
Jag, Angelica och Xisco hade köpt en jättefin flaska vodka för 200 spänn, och vad händer när vi precis kommit fram till gamle dahl och knappt börjat dricka? Tja, polisen kommer och häller ut skiten! Jävla fitta... Åh.
Så jävla sur är jag... Jag som ville att valborg skulle bli trevligt i år... Längtar så jävla mycket tills jag blir tjugo.
Men vi fick lite skit av andra ändå... Men knappt så att man märkte av det. 

Efter en stund så skulle någon form av nazzefight börja, så vi drog till stan istället, där det inte hände någonting alls på ett ungefär, så jag var hemma någon gång runt 23.20... Bajsvalborg.


Kommentarer
Postat av: Frida

gamle dahl :P inte gamledahl då? x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0