I always forget my own name when our eyes meet.

Tja! Idag hade jag bara tänkt att chilla typ, sitta hemma, åka till pappa, men kunde inte åka dit så jag stannade i stan.
Spelade Wii hela dagen typ... Lite lustigt att jag har Wii hemma men spelar typ var tredje månad, sen så blev jag rastlös av att sitta inne... Som vanligt, så jag drog ut och träffade Angelica, Jesper och Xisco... Alltid lika trevligt!

Vi drog bara allmänt runt på stan utan att göra något speciellt, var på Max ett antal gånger. Deras kaffe alltså... God!
Träffade även Emma en snabbis, hon hade varit på fairfest och åkte igenom Trollhättan på vägen hem.

Många sommarminnen som kommer fram när man är ute här i stan, fy fan vad jag vill ha sommar nu alltså!
Supa utomhus här i Trollhättan, grilla, chilla runt i Göteborg, dricka öl och äta glass! Underbart!

Nu tror jag att jag ska sitta och redigera lite bilder resten av kvällen, grymt länge sedan jag gjorde det.

Vi balsamerar våra kroppar för att skydda oss mot det som skapat det vi kallar liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0