Driving so far just to kill that smile.

Hemma hos Linusb0y, spelar tekken, kul som fän, bara att jag får lite ryck när jag inte vinner... hehe...

Idag har vi varit ute i skogen och vandrat... Inte kul, vi skulle bara hitta en plats lite snabbt, men det slutade med att vi gick runt i typ 3 timmar och tog oss igenom en hel jävla skog (den var stor!) och hamnade vid någon hamn. Har massa fina bilder som jag laddar upp när jag kommer hem.
Jag hatar skogen... Bara så att ni vet!
Den är kall, jobbig, och smärtsam... Och kall... Speciellt när man inte har någon jacka, höhö!

Känner btw att min blogg börjat bli redigt oseriös, men vem orkar bry sig?

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och sedan fortsätta spela : >
Tjo-flojt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0