Detta inlägget borde inte skrivits nu när jag är på cphumör.


IDAG FYLLER FRIDA ÅR. EFTERSOM ATT HON ÄR BÄST SÅ ÄR DETTA INLÄGG VÄRT ATT BLI SKRIVET MED VERSALER.
Okej... Jag orkade inte skriva hela inlägget i versaler eftersom det ser ut som att jag skulle skrika ut allt jag skriver!

Hon är i alla fall en riktig gämäl tänt nu! (hihih, nej men ändå)
16 år (gämäääl) men en av mina absolut sötaste vänner! ^___^
Älskar henne bajsmycket!
Hennes cola zero rapar, hennes dåliga musiksmak, att hon alltid förstör när jag ska vara seriös, att hon är full typ varje dag(fast det borde hon faktiskt sluta med... inte bra för hälsan AHAHAH), att hon förstår humorn i versaler och utropstecken, att hon är allmänt söt och att hon är allmänt störd!

Älskarey Frida!<3 

Kommentarer
Postat av: Frida

Aaaaaaw! :D

Funtar på att börja slipa på din födelsedagsdikt redan nu ^^ hahaha! Älskarey med Cäääsipäääs! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0