Det kommer dröja ett tag innan jag går ut och går så långt igen...

Bajs.
Nu har jag precis varit ute och gått i drygt två timmar, jag och Angelica har letat efter en ny "poesiplats", kändes som det var dags nu när man tänker på att det var ett tag sedan jag lämnade sjuntorp.

Nu har jag ont i hela jävla fittkroppen, skulle kunna döda för en massage, helkroppsmassage för att mina ben är helt avdomnade.
Men vi hittade i alla fall två eventuella permanenta platser, ett bakom ett elskåp vid järnvägen och en annan mitt ute i ingenstans, eller ja, typ ute i skogen.

På vägen stötte vi på en katt, som antingen hade en tvilling (möjligtvis klonad) eller kunde röra sig extremt snabbt tyst en bit framåt och utan att vi märkte det sätta sig i exakt samma ställning och stirra på oss igen. Ninjakatt lol!
Vi såg även ett antal rådjur vilket var rätt obehagligt, hästar, en massa hästbajs osv.

Jobbig vandring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0