-Du är så rädd för dina känslor-

Hej!
Jag älskar, älskar, älskar vädret, ifall det blir snö kommer jag nästan att gråta.

Idag har min bror fyllt år, så jag var hos pappa och "firade" dvs. åt tårta och hamburgare och sedan gick till mitt rum.
Det är riktigt frustrerande att vara hos pappa, speciellt när man inte har fritidskort eftersom jag inte kommer in till stan.
Tvingade dock pappa att köra mig ner till stan, så att jag ska snart ut och chilla, trots att det är rätt kallt nu eftersom solen typ har gått ner.

På måndag sover jag i alla fall hos Linusb0y, trevligt, trevligt! Hoppas på fint väder så att man kan vara utomhus.




Ge mig sommar! Saknar sådana ^ moments,
HAHAHAH, fulaste bilden btw! Jag allmänt hoppas på att jag inte är så ful längre.



Jag hatar mig själv för det jag känner, trodde aldrig att det skulle bli såhär.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var en riktigt bra sommar.

2009-04-05 @ 18:06:45
URL: http://bluebox.blogg.se/
Postat av: Linusb0y

Underbar sommar <3

Haha snyggaste bilden var det dock inte ;)

2009-04-06 @ 00:13:58
URL: http://rosahallonfluff.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0