Walla chebab

huhuhuhuhuhuhuhu,
Aja, igår var jag i gbg en stund, gjorde inte så mkt,
Spelade CS, HAHAH jag börjar bli värsta pro <3 ... Ärligt, jag ledde fan!
Fick CS 1.6 skiva med mig hem och allt, hoho

Sedan åkte jag och Angelica hem till henne och tittade på film och sov :>>>
Mys ^^

Vaknade typ, halv 10, gick upp, satte oss vid tv'n / datorn och var allmänt sega.
Sen så kom jag fram till att min buss till pappa inte skulle gå förens 17.10, vilket sög,
Eftersom Angelica skulle träffa Jonathan typ 15.20 så betydde det att jag var tvungen att vara hemma hos mamma tills bussen skulle gå, vilket sög så jävla hårt, eftersom mamma är assur på mig, och wäh, kände att vi bara skulle bråka som fan ifall jag gick hem, men det fick jag tyvärr göra ändå...
Well, well, det gick precis som jag gissat på, vi bråkade, ganska jävla mkt.
Men iaf, jag började prata om att jag skulle flytta och aldrig mer träffa henne, då ändrade hon helt plötsligt inställning och började prata om att hon ville köpa kläder och smink till mig... LOL! damp har hon

Aja, sen var jag typ helt förstörd och såg ut som fan, så innan jag skulle på bussen så ställer jag mig nere i den där saken mellan de två spåren på stationen och röker och har jättesvullna ögon, så går min förra psykolog förbi HAHAHAHA, hon såg typ rädd ut och stirrade som faan på mig.
Haha, antar att hon kommer ringa snart igen, HAHA.

Huhu, sen när jag var framme hos pappa så har han och Åsa gjort kladdkaka och köpt presenter för att det tydligen är min namnsdag ^____^ hihi

Btw, jag och Mathias är bäst <3 Så länge han inte är på sockerkick (A)
Oerhört skillad teckning by mig och Mathias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0