huhu

Huhu : D
Nu har jag fedt med tråkigt, sitter på NO-lektion D:
Lyssnar inte spec mkt... men mina anteckningar äger <3 så jävla skillad är jag

Annars så är jag fedt med pepp över att jag var fjärde bäst av ca. 65 pers på ett matteprov som jag trodde att jag failat så jävla extremt hårt på. Satt typ halva provet och funderade på vad formeln till phytagoras sats var, till typ efter en kvart då min lärare kom och skrev ner den åt mig x) Därmed han jag inte med de sista 2 uppgifterna, men men, det gick bra ändå : D Så ah, kaaaaaaanska kan få mitt MVG i matte ändå, ifall jag pluggar will say (Y)

Uh, nu har jag inte hängt med alls på NO-lektionen ._.
Ge oss Andreas tillbaka? Lär mig fan ingenting av den läraren vi har atm, hon pratar typ 30sek om en sak och sen byter hon ämne lol?

Jag har kommit fram till hur mkt jag hatar sveamössor >.< Dom är fula, och dyra, och ALLA har dom.
Varför liksom? VARFÖR köper man en asful mössa som är svindyr, när alla andra redan har dom?!
Why, oh why, the stupid youth of today ._. Speciellt de neonrosa! vill bara bränna upp dom medans dom sitter på någon ful jävla unges huvud ._. bäjs!
Btw, jag är cool och lär mig htmlkoder ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik Davidsson

:) Phyt satsen e enkel och NO är TRÅKIGT <3

2008-10-22 @ 00:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0