Heyhey, wäh, ...

Heyhey, wäh,
Idag sög i stort sett.
Allt failade.

Först när jag var påväg till skolan, så halkade jag självklart i leran,
Så det såg ut som jag hade fucking skitit ner mig,
Men gick hem till Angelica och lånade ett par mjukisbyxor av henne -.-"

Sen så regnade det självklart och jag fick failhår -.-""

Jag skämdes som faaan som gick runt och såg ut sådär -.-"
fail.

Aja, jag och Angelica tog bussen till frölunda torg, FY FAN vad jag hatar den fucking jävla bussen -.-" bara massa cpfolk på den.

Det satt en jävla judeunge framför oss och skrek som fan hela bussresan, alltså typ 20-30 minuter -.-"
Fast efter 10 så hade jag och Angelica sattit på oss öronproppar, HAHAHAH <3
Jag stör mig så in i helvete på föräldrar som inte gör ngt när deras barn skriker på offentliga platser, utan hon bara stod och log, hora.

Aja, sen kom vi till frölunda torg, mötte Xisco och Robin, så köpte X ut cigg te mig, sen gick vi hem te honom ^^

Hahaha, Robin lärde mig spela cs :D
Fyfan, mitt temprament i början <3
Haha, men sen ägde jag som fan.
Ska fan börja spela eller ngt, tror fan jag har talang för det HAHAHA.

Uh, sen blev de tåg hem, tråkigt och jag somnade, sen vaknade jag mitt i ingenstans och var asrädd, klockan var typ 11, och då brukar man redan ha åkt förbi Trollhättan >.< men sen efter 10 minuter var jag framme.

Huhu, sen skulle jag hem o hämta lite skit innan ja skulle te pappa,
Och det första mamma gör typ är att säga att jag rökt, blablabla, skrika jävla idiot och sånt,
Wellwell, pappa är på min sida iaf, får se hur det blir... fyfan vad jag hatar henne though...

Well, my life pretty much sux atm -.-"

Btw, GRATTIS PÅ LINUS SOM FYLLER 16 IDAG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0