Hej alla ...

Hej alla fitthoror :>
Livet är långt ifrån rättvist och kommer aldrig att vara.
Men ingen som tycker att det börjar bli lite lagom överdrivet nu?

Är det mitt fel att alla behandlar mig som de gör?
Är det mig det är fel på?
Är det för att jag är ful, oduglig och efterbliven som folk gör såhär?

Eller hamnar jag bara runt fel personer hela tiden?

Alltså... jag har ingen aning, men jag orkar inte bry mig,
Jag tänker inte lägga skulden på mig själv längre,
Jag förtjänar inte det här,
Jag är inte sååå dålig.



Well, well, anyways.
Igår var en trevlig dag ^^
Iaf tills jag kom hem,
Då fick jag reda på lite saker,,, började tänka på lite saker, osv.osv.
Men aja, jag ska sluta tänka så mycket, jag mår bara dåligt av det.
Ska bara... go with the flow.

Nu har jag sovmorgon eller ngt, vaknade 9.45, gick ut på balkongen och tog en cigg för att jag är ensam hemma.
Nu fryser jag som fan och måste börja göra mig iordning,
Ska vara i skolan 12.00 o käka lite piroger, sen har jag hemkunskap 2 pass, sen blire gbg igen : >
Måste fixa pengar så att Xisco kan köpa cigg åt mig, har bara 3 kvar -.-"""""""
Men, men, life goes on I guess.


Langar bild på BeB och BeBe <3

Kommentarer
Postat av: Bebe :D

hahaha ja gillart <3 xD

2008-10-24 @ 12:52:03
URL: http://fuckoffndiebebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0