Uhuhuh, igår


Kejkej, blev inget bloggande igår, och varför kan ja berätta nu.

Dagen började helt chill fast lite för tidigt med att jag drog mig ner till stan för att hämta ut pengar på banken och köpa cigg. Så jag gick till banken, hämtade pengarna, sen gick jag och mötte Nina, vi drog till krono och köpte cigg.
Köpte 4 pakt L&M.

Aja, sen gick jag hem, lite senare smsade Nina och frågade ifall jag ville med på chillfest hos Adam,
Eftersom jag inte hade ngt annat för mig så drog jag med dit, där jag träffade Agge, Thårsk, Lundskog och ngn mer.
Jag och Nina köpte en flaska vin som vi halsade upp rätt snabbt, och jag halsade en del vodka utan att tänka på hur lättpåverkad jag är... inte smart

Well,well, vi gick ut till busshållsplatsen mot stan och jag kände att jag började bli ganska mkt föör full.
Har ingen aning om hur länge vi satt där men bussen kom aldrig, så vi fick gå till en annan busshållsplats.
Uhm, jag vet att jag hade jävligt svårt att åka buss, för den stod inte still LOL.
Men, men.
Vi kom in till stan och mer kommer jag typ inte ihåg. Vet att vi var på max ._o

Sen vaknade jag många timmar senare hemma i soffan.


Men, såhär vare tydligen. Jag hade typ däckat eller ngt utanför max så polisen hade kommit och hämtat mig.
Jag hade åkt till polisstationen eller ngt där dom ringt mina föräldrar och så.
Jag hade slått i ögat/ansiktet på polisens toalett så nu är ögat hur svullet som helst och jag ser ut som en jävla downare, kul? don't think so....
Sen kom mamma o pappa och skulle hämta mig.
Pappa fick tydligen bära upp mig till lägenheten, fast jag har inget som helst minne av att jag träffade honom LOL.


Sen hade dom kört hem mig och jag hade pratat om massa saker jag inte borde pratat om med mamma hela natten typ.
Och spytt ner hela lägenheten vilket jag inte har ngt som helst jävla minne om.

Så nu blire ingen filmkväll idag heller för att jag får inte gå ut och Xisco kunde inte komma ._.
Egentligen vill jag te gbg och träffa X imorn, men jag får inte ._.

Well, well...
Nu är jag röksugen som faaaaan och jag har inte rökt på hela dagen. even though att jag har massa cigg... men får inte gå ut.
 

Mitt öga imorse >.<
Huhu. This sux ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0