The spot - the perfect place

Jag har kommit fram till hur mkt jag älskar min plats,
Med min plats menar jag ett speciellt ställe jag hittat här ute i sjuntorp,
En glänta, med en bäck, med en perfekt sten.
Kolsvarta kvällar där man inte ser ngt alls förutom cigarettglöden och stjärnorna.
Jag har fan suttit där nästan varje kväll jag sovit här hos pappa de tre senaste veckorna.
Bara sitter o tänker och röker, riktigt jävla avslappnande faktiskt  ^^ Wonderful.


btw.
Jag längtar tills vi ska till Berlin med skolan <3
Längtar tills jag får flytta hemifrån <3
Längtar tills jag slipper det här...


Ligger atm i min säng och hör hur ALLA här hemma skriker, pappa, Åsa, Mathias, Mathilda och Simone >.<
Höjt musiken på högsta och stänger ute allt <3
Aja, för en gångs skulle är det inte jag som skriker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0