SUCKERS! : D

Hoho! jag och Angelica har lätt dåligast humor through history.
Och jag gillar dip, även när Angelica gjort den <3 HAHAHA ;);) hoooohoooooo!!!!
Jag är cp : D
och random... hohoho lolz0r

Päron,
träd,
två äpplen satt i ett träd, så ramlade det ena ner så... vänta hon skriver nu.... *lång tystnad* .... aha ska jag fortsätta... jag trodde du kunde den.... ehm... så sa det andra, eh, moget!

Well, well, nu äre bäddat och vi ska kolla på meet the spartans.

Min boll!

Nej nu lite seriöst, idag har varit nice, och jag har varit asatrött, men ah, trötthet leder till dålig humor (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y) ... ngn har tråkigt... Angelica borstar tänderna : ) med... ngn annans tandborste : >
Jag är trött och vet inte vad jag pratar om... skriver om...

... Nej... ni hade inte behövt läsa det här... absolut onödigaste inlägget through history : D
PUSS PÅ ER :D :**

Kommentarer
Postat av: iAmBeB

HAHAH ni är alltid flummiga ^^, sämsta skämten och allt, men ni är sötast de vettu cassi <3<3

2008-10-29 @ 20:21:50
URL: http://iambeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0