Så ointressant det bara kan bli...

Walla, walla ;'D
Gbg idag igen ^^
Jag och Angelica drog hem till Xisco ^^
Haha, som vanligt satte jag mig och spelade CS HAHAH,

Sen gick vi ut, det var kallt som FÄÄÄN.
Så vi satte oss i Robin's sval, LOL,
Fortfarande svinkallt.
Det var ngn jättekul full gubbe utanför som pratade med Aria och dom, han låtsades vara polis, HAHA

Sen åkte vi hem igen typ, och jag och Angelica hade väldigt mogna och intressanta konversationer på tåget, om avföring i olika former, sorter, och sätt

Och nu är Xisco elak och dissar maple med mig för Tila Tequila : <<
Men, men ^^ nu smsade han och skrev han saknar mig, så... jag kan väl leva med att han dissar en kväll ;)

Observera att bilden är tagen VÄLDIGT tidigt på morgonen och jag är väldigt skabb, HAHA, men kände för att ladda upp så... LEV MED DET HOROR <3

Kommentarer
Postat av: Din Bög älskling <3

Tila bla bla skiten suger, han ser sälert på det fördet finns massa killar där med snygga magar ;) :*

2008-12-04 @ 08:24:05
URL: http://rosahallonfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0