Qu'est-ce que ca veut dire pamplemousse?

Hej kanin, he-he-hej kanin  : D
Me am with Ange, we am boring. <3
Nämen nä, vi har tråkigt,
Ska till gbg vid 4 och träffa Xisco ;'D
Niceing, baising.

Var på gymnasiemässa nyss,
Epic win <3 tattade hur mkt godis som helst wtf : D
hähä, och så fick vi sluta 13.10 ^__^
Winwinwin.
Och imorn äre sovmorgon, sen bara dubbelpass med hemkunskap och sen äre... LOV!! :D:D

Wonderful <3

Fast känns lite stressigt att jag typ har 5st franska läxor tills imrn -.-" och jag har inte ens börjat, HAHAH, ah jag tror också att jag kommer göra det -.-" nat

H3h3, hej kanin. he-he-hej kanin!!

Väldigt random idag!

Yes,yes,yes,yes! vill du ha marmelad? ^^
NEEEEJ!

hehe.. ja0 jag är normal atm <3
H3h3, skänk pengar till min ciggfond! "tappade" en 20a förut, sen tog ngn den -.-" lol.

Aja, nu orkar jag inte skriva mer : >>>


BTW! min blogg är under konstruktion, så eh, ja, ha förståelse <3

lol, kanske skriver mer ikväll ifall jag orkar ^^

Kommentarer
Postat av: Bebe :D

pamplemousse xD

2008-10-24 @ 14:01:19
URL: http://fuckoffndiebebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0