Omfg! I dont care -.-"

Well, well...
Idag har vart massa trevligt ^^ vaknade - stan - gbg - stan - Angelica.
Thats it suckers!
Haha men ^^
Somnade typ 07.35 eller ngt D:
Vaknade av att Angelica sa att klockan var 13.37 <3
Sen typ vid 17.00 åkte vi till stan,
Egentligen var det meningen att vi skulle vara i stan typ, fem i två för att träffa Emma och ngn mer... men vi orkade inte (A)(A)

Sen tog jag tåget te gbg och pratade med Xisco aka. BeB, mkt intressanta samtalsämnen ;) <3
Satt en kille på vårat tåg och skrattade åt oss när vi vände oss om i stolarna, och har stirrade väldigt suspekt HAHAH,
Det var roligast btw.

Tåget hem sög röv : <
Först blev alla i 1a-klass vagnen utkastade, så vare helt tomt när vi gått därifrån -.-" så jävla onödigt, så jag var tvungen att sitta i samma vagn tillsammans med några EXTREMT påfrestande f12/f13 -.-"

Sen när jag var framme och skulle hem till Angelica så kom jag återigen fram till att man INTE kan gena över kyrkogården när det är mörkt och lerigt -.-" Jag måste sett ut som en jävla nekrofil som gick runt och förökte se vart fan den fucking stigen, och den fucking grinden var -.-" HAHAHAH.

Sen kom jag te Angelica så började vi typ fixa hennes rum, typ byta så att hon får vardagsrummet som sitt rum :D:D
Då kan vi ha filmkväll där med BeB på fredag :D:D:D <3


Hahah, jag måste bara säga att jag verkligen älskar mina två honeys,
BeB och BeBe <3 ily.  <3
Fyfan vad tråkigt jag skulle haft utan er ^^ <3

                                 
http://iambeb.blogg.se/index.html

http://fuckoffndiebebe.blogg.se/

Well, well, vene riktigt vad som händer imorgon ;o
Måste iaf te banken och fixa pengar ^__^
Sen kanske te krono och köpa cigg lol :DDD


Kommentarer
Postat av: iAmBeB

JAG ÄLSKAR DIG MEEED <3<3

2008-10-30 @ 09:35:08
URL: http://iambeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0