Mjeh

Aa hey suckers!
Atm är jag trött som fän! vart asstressad när jag vaknade typ 1 timme innan min buss går, så jag skyndade mig som in i helvete. Så nu är jag klar och har inget att göra -.-" aja, ska gå ut om en kvart typ,
Tar bussen till stan härifrån sjuntorp, sen så väntar jag en stund och tar buss till gbg ( orkar inte vänta på tåget )
Sen måste jag åka ännu mer buss till Tynnered lol, aja, buss är väl trevligt ^^... fast 50 bussen är nog den värsta jag åkt i mitt liv >.o

Jag är uttråkad, mkay?

Well,well, nu ska jag gå och se ifall vi har ngt godis hemma och sen gå ut ^^,
Skriver nog mer ikväll ^^



And for all the whores out there;

Dagens/Veckans låt:
Newport Living - Cute is what we aim for


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0