Meningslöshet...

Fan, jag sitter och tänker på hur meningslöst alls egenligen är...
Seriöst?...
Ingenting alls har en mening, för allt slutar ändå likadant... Spelar ingen roll hur man vänder eller vrider på sitt liv,
Det är som det är ändå >< skit.
För så fort ngt man tror är bra händer,   så ska just den saken vända och leda till ngt 93219731 ggr värre.
Sug! , men så kommer den alltid att vara, inget att göra åt.

Borde man inte då hindra bra saker att hända en då? om man redan vet att det kommer leda till något värre?
Fast... ja... undra om inte minnena och erfarenheterna är värt det dåliga?... Nej det tror jag faktiskt inte...

Något mer som är meningslöst är att ångra sig, det leder inte till något alls, man mår bara dåligt.
Man vet ju att man gjorde fel sak, men det hjälper ju inte att bara sitta och ångra sig,
Man kommer inte göra något annorlunda beroende på antalet timmar man sitter och tänker och ångrar sig på?
Eller när man sitter och tänker på hur saker hade varit ifall man gjort en sak annorlunda, DET är meningslöst... VÄLDIGT meningslöst, för att gjort är gjort.

Saker är som de är och man måste acceptera dom även om man verkligen inte vill,
... Verkligen, verkligen inte vill...
Ibland hatar jag sanningen samtidigt som den är det enda jag vill ha...

Så varför gör man då alla dessa saker emot sin vilja?
Jo för att människan är helt enkelt så meningslös det bara kan bli... punkt slut.



Aja, ursäkta att jag skrev så rörigt, eller att jag skrev alls. Men jag är trött som aset, blev väckt imorse först av att mina småsyskon skrek, sen för att mamma ringde.

Så nu tänkte jag hämta kladdkaka och cola och titta lite på heroes och försöka låta bli att tänka allt för mkt på vissa saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0