Ily, mkay?

Mjeh, I miss u ._____________________.
Och jag saknar sommaren, eller iaf vissa delar av den... jag saknar hur jag mådde då, hur jag såg på mig själv...
Uh, jag hatar verkligen hösten, det enda som är lite halvmys är kvällar när det är kallt och man ligger i sängen...
Fast detta gör ofta att man tänker för mkt och det vänder till en känsla som är långt ifrån lika mysig >.<

Men, men, vad ska man göra egentligen?
Saker är som de är och det finns inget att göra åt...
Det är ingen idé att jag ligger här och tänker på vad jag kunde ha gjort annorlunda, önska att jag kunde vrida tillbaka tiden.. för det kan jag inte, gjort är gjort, inget att göra åt... även fast att man inte kan låta bli att undra hur saker hade varit ifall... Näe... >.<
... Om du bara visste, hur jag mått pga. dig, hur många sömnlösa nätter du orsakat, hur mkt jag gråtit över dig...
Men nu skiter jag i det här.. aight? Nu vet jag att jag inte kan lita på dig och kommer inte att göra om det misstaget.


Mkay... vet inte ens vad jag håller på med längre?
Är så extremt sur på vissa personer men jag gör inget åt det?
Jag bara går runt och är om möjligt ännu trevligare för att jag är en sådan pussy,
Sen tar jag ut aggresionerna på min familj... fair? I dont think so.
Men alltså, jag pallar inte bråka med ngn atm, orkar inte, har andra problem.
Nu vet jag iaf vilka jag inte kan lita på (ungefär alla jag känner, horor)



Men jag orkar inget annat atm.
Längtar somfän till höstlovet ._.
Fan vad härligt att inte behöva gå upp på morgonen >.< när man bara kan ligga kvar i sängen halva dagen och sen när man går upp faktiskt göra ngt kul, lawl.
Kmr bli fetingnice (Y)... tror jag... om jag inte mår som nu iaf (Y)

Vill bara supa bort alla minnen, alla tankar >.<
Bara släppa allt...



... Nä... det här med livet är inte riktigt min grej...


Btw, det var inte meningen att inlägget skulle bli såhär långt >.<
Och nej, det är ingen alls i hela världen som vet vilka personer det här handlar om,
För dom personer jag "berättat" vem/vilka jag är sur på har jag ljugit för, för att kolla ifall jag kan lita på dessa...
... Det kunde jag inte lawl.
 Langar gammal bild, men har inte tagit nya på typ en evighet

Kommentarer
Postat av: Philip

Tycker denna bilden är väldigt vacker :3

2008-10-23 @ 22:07:56
URL: http://www.emocore.se/1337sweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0