Huhu :*

Mwaha, har värsta tråkigt,
Trött somfän, vaken inatt igen, fast jag fick ngn form av receptfria sömntabletter av pappa ._o they sucked balls...
Måste fan skaffa riktiga snart, för det här går fan inte >.< går runt och är trött och extremt utmattad 24/7, uhuhuh, 
Orkar ingenting längre fan, men mamma vägrar ge mig sömntabletter av flera anledningar lol >.<
Men ligger uppe och tittar på Heroes fersure :D <3

Fan, hamnar efter mer och mer i skolan också >.<
Sux, ska nog börja jobba, nu.
Har engelska glosprov på tors. 60 glosor -.-" kul?
Och jag har bara valt 1 glosa än så länge... eheh.... kanske för att jag sitter här och bloggar istället för att arbeta lol .___.


Skabbild fersure (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0