Hei :*

huhu

Hei :*
Denna dag suger så hårt ._.
Igår somnade jag inte förens någon gång efter 03.00 bara för att jag låg uppe och tänkte på en viss grej... 
Sen vaknade jag 05.00, somnade igen efter en halvtimme och vaknade sedan 07.10 -.-"
Uhu, sen kom jag tillslut till skolan och vi ska ha musik hela dagen, trevligt,,, iaf roligare än vanliga lektioner.
Först satt vi bara o spela, sådär olagom pepp -.-"
Sen jag o Jennie ner te kaffet och snodde pulverkaffe, så fixade vi det och gick ut på en liten rökpaus, mys :*

Nu sitter vi bara inne i ett grupprum och pratar o målar lite ^___^
Inga lärare på denna våningen alls typ.

Mysmys ^^

Har typ inte ens börjat på mitt arbetet FFTL >.o help? : >

Huhu, längtar till lovet <3


Kommentarer
Postat av: Bumbi

Bara för du är såå sööööwt =D <3333333333333333333

2008-10-22 @ 15:32:18
Postat av: Din Boob <3

HAHAHAH, bara för att jag älskar stavningen <3

2008-10-24 @ 00:24:12
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0