Fitthelvete

Hejhej... alltså, allt som känns igår känns så overkligt... (kanske för att jag inte kommer ihåg hälften?)
Det var inte ens meningen att jag skulle bli full, bara lite lullig.
Inte bli tagen av polisen och ljuga och gråta, spy. Och verkligen inte skada ögat sådär >.<

Det känns jättehemskt, jag går runt som en jävla downare ._.
Och alla mina solglasögon är sönder eller otroligt fula >.<
Tacka vet jag luggen <3

Och ja... det kommer bli jävligt pinsamt i skolan på måndag, eftersom jag har ingen jävla aning om vad jag gjorde och vad som hände efter att vi gått på bussen till stan.
Det sista jag kommer ihåg är att vi var på max, sen vaknade jag hemma...

Fan vad ont jag har : <
Tror jag börjar få en riktig jävla blåtira också ._. fuck this!

Både mamma och pappa är svinsura, och det kommer att ta lååååång tid innan dom litar på mig igen... iaf mamma... kommer typ aldrig få gå ut mera >.< jag har tydligen berättat att jag röker och sånt också... Skit!


En bild bara för att det var relativt länge sedan jag laddade upp en ny bild...
(Y)

Love me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0