Wiiie ^___^

Hoho! Idag har väl varit ganska mys ;D
Kom inte ur sängen förens ngn gång innan fyra, sen tvingade jag Jesper gå ut o promenixa med mig.
Sen när vi skulle till Willys kom jag fram till 2 saker
1.    Det är kallt ute
2.    Jag kan inte cykla

Well, den första var väl ganska självklar, men den andra är jag ganska förvånad över.

Hoho! Och gissa vad jag ska göra imorgon?!
Jag... JAG, ska lära mig att shuffla!
Jag Cassandra McSmääk ska lära mig att shuffla!
Hoho, men Xisco som lärare, började att lära mig ett av grunstegen idag men det gick ganska(väldigt) dåligt.
För er som inte ens vet vad shuffla är så suggestar jag att ni youtubear på det! Fetingcoolt!

Hoho!


Kommentarer
Postat av: äänkie

fääääääääään!

jag vill också kunna =D

2008-11-24 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0