wÄh...

Hoho ^___^
'Zup pplz?
Är så sjukt röksugen så att jag får ångest : <
Men gah, det är isfuckingkallt ute -.-"
Fifäään!

Har inte gjort ett piss idag, typ var hos Angelica en stund, sen har jag mest suttit framför datorn och så ; o

Bälle!

Men imorn äre nästan säkert att d bli filmkväll, och på lördag med, näjsing bäjsing!  ; D
Lär ju bli bättre än förra helgen iaf LOL



Och btw, jag måste gå ner i vikt nu ._.
Har gått upp massa senaste 2 veckorna eller ngt,
Äter typ chips varje dag och rör mig inte så mkt för att det är för kallt...
Bläh! Inget mer godis och inget mer chips... förutom på filmkvällarna x'D och när folk bjuder mig... eh...
Jag har en känsla av att detta kommer gå bra -.-"  H3h3
Kommer ändå inte kunna köpa godis eftersom alla pengar jag får går åt cigg somfän >.<
Huhuh, nu ska jag gå ut i kylan ändå -.-" måste ändå röra på mig lite så att endel av fettet försvinner iaf (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0