Hoho <3

Sitter i ett grupprum med Jennie, Cornelia och dricker te med The Killers - Bones på hög volym från både min o Jennies dator, underbart <3

Haha! Ubbe (som är stilig idag btw, slips, skjorta och kavaj :) ) Kom in och sa att vi skulle sänka : (

Men nog bli mys idag : >
Shopping med Linus och Emma <3
Aaaslänge sedan jag träffade dom bögarna : >>



OMGOMGOMG!!
The Killers spelar i london 23 & 24 och jag och Jennie har bestämt att vi SKA gå!
fyyfan vilken känsla!
Precis laddat ner deras nya album, underbart.

Haha, Cornelia kastar tepåsar på väggen tills dom fastnar XD <3


Bild från igår när jag och Jennie gömde oss på toaletten och drack kaffe under uppsatsskrivningen igår HAHA <3


Kommentarer
Postat av: F-Jolt

LOL? Det var inte kavaj! Det var väst :P

Postat av: b00b

HAHA, men jag skrev fel, sjöng samtidigt som jag skrev (A)

2008-11-28 @ 20:29:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0