Wow-nördar är inte så trevliga som man kan tro... : <

Hoho! Dagens första blogginlägg,
Hade bild 3 lektioner, sedan slutade jag 13.30, näjs!

Haha, jag har kommit på att Frida är rolig så... läs hennes blogg!
http://btwjagkanintevickapastortan.blogg.se/index.html

H3h3h, idag har vart ganska chill, vi har bild 3 lektioner sen slutar vi ^^
Var i kafét och tog the, döskallar och chips, HAHA, fan vad fult det var <3

Sen efter skolan så blev det gbg, stan denna gång.
Gjorde inte så mkt, gick mest runt och chillade.
Tittade på alla wow-nördar som slagit läger för att köa inför det nya spelet. Dom satt helt seriöst i typ solstolar med filtar, PK, mat från donkan/BK,godis,  och serietidningar/wowtidningar.
Huhu, och wow nördar är långt ifrån trevliga, bara blänger surt på en när man kastar löv på dom va :O Vi ville bara vara snälla och ta kontakt med dom.

H3h3, sen tåget hem var en timme fyllt med skryt från ngn random dude som tydligen är "känd" och bor i thn?
Han pratade seriöst oavbrutet hela fucking resan om att han var rik, att han var känd och hans karriär, att "han har lika många tjejer som han har mackor" , typ att han vart rik i sin ungdom med, hur han blir sponstrad med gratis kläder, att han egentligen inte bör åka tåg när han kan åka taxi, att han är kung på spybar och name-droppar alla kändisar han träffat.
Sen sitter han och pratar om hur mkt han gillar moderater osv.
Det roliga är att jag träffade honom för typ ett halvår sedan, och då hade han precis kommit ifrån rätten och hatade tydligen moderaterna... Well, well.... Han var iofs full båda ggrna... men ändå?
Okej om man har pengar, men att sitta och skryta om det och smöra i en hel timme för totala främlingar är väl lite att överdriva?




Fän! jag har fortfarande inte skrivit ngt mer på mitt musikarbete som ska in på fredag... och imorgon har jag utvecklingssamtal och kommer inte hinna skriva så mkt... well, well... får väl sitta uppe hela natten och skriva istället (Y)

Byebye suckers! och det här med att gå ner i vikt funkar fan inget bra : <


Kommentarer
Postat av: F-dude

DU är söt Cäss, höhö, nu ska jag vara värsta lame bara för att jävlas, typ, skriva massa SERIÖST åsikter! MOAHAHA! ALL A PART OF MY EVIL PLAN!! Nej, skojja bara.. Dålig stil av känd person, han borde ha köpt en massa sluta röka piller till mina vänner istället (Dig t.ex!) .



PåPpARkjAmiZZ ^^

Postat av: bebe :D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D::D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: kände för massa glada munnar :DDDDDDDD:D:D:D:D

hähä aa han va jobbig..meeen vi hade ju inte så tråkigt på tågresan iaf... wow nerdar e dummaa :((

2008-11-18 @ 11:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0