hoho!

Hejhej : )

Vaknade 05.00 av att det regnade ute, men gick upp först 06.18
Min syster fyller år idag så vi åt tårta till frukost och så fick hon en laptop (Y)

Segt med matte, men vi jobbar inte ändå. Sitter och målar o gör loppor.
Förra lektionen var fan hemsk och jag fick jobba med cpbarn : / Det var läskigt och jag trodde att jag skulle få aids.

Och nu har Angelica och Xisco bestämt att lämna mig en hel fucking månad för att åka till Spanien. 26Dec-26Jan ungefär >.<
Så jag bestämde mig för att parta med Jennie & Cornelia istället, fast dom ska åka skidor över nyår meeen -.-"

Hoho, vi har bestämt att vi ska supa på vattenpalatset i vbg snart (Y) kuligt!




Btw, Heroes är sekz O_O
Kollade 5 avsnitt irad i Söndags <3 omfg, treans säsong alltså <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0