Ahahaha, idag <3

Alltså... HAHAHAHA, Jag tror att jag och Cornelia är cp på något sätt XD
Nej! Det är lidls och skumma tantens fel!

Hoho, dagen började med dubbellektion med sexualkunskap, LOL!
Jaa, för alla som vill lära sig det krångliga ordet "penetrera" så betyder det att "man för in snoppen i slidan... och sen lite fram och tillbaka"
Hoho!

Sen efter skolan runt 5 så gick jag ner och mötte Cornelia och Frida för att vi skulle dra till krono och köpa cigg, HAHA!
Det var lite av en upplevelse måste jag säga... 3h3h3h3h...

Först knackade vi på en lägenhet och en jävla kärring öppnar "nooo ciggarettes" på extremt dålig engelska "come back klockan tio" haha?

Sen så skulle vi gå till en annan lägenhet och köpa istället, vi hade fått uppgifter om att gå upp för trappan och knacka på lägenheten till höger.
Det enda problemet var att det fanns två(!) lägenheter till höger, hahah.
Så vi sprang ner och ringde Nina och frågade, men eh, hon visste inte.
Så vi gick upp och ner i trappen ett par gånger för jag och Cornelia vågade inte chansa XD
Men till sist knackar vi på ena dörren och ingen svarar, så vi knackar på den andra efter ett tag och då öppnar en skum tant.
Så Frida frågar typ "har ni cigaretter?"
Hon ba, Nej, vi har inte.
Haha, så vi börjar generat gå ner i trappen när hon börjar vinka upp oss mot lägenheten igen HAHAH. Så fick vi tillslut XD

Sen bestämde vi(jag) att vi skulle tillbaka till stan.
Så vi svängde förbi lidl och köpte galna chokladtomtar med mera  XD<3
Men Cornelia vågade inte köpa ngt, för att hon trodde att det skulle vara mask i alla grejer HAHAH, lidlfördomar<3
Well, tomten var god!

Sen när vi efter våran långa vandring kommer tillbaka till stan så drar vi till max, vilket var grymt pinsamt med tanke på vad som hände där för exakt 3 veckor sedan (och det är förmodligen samma personal där idag eftersom det är torsdag -.-")

Hahaha, men iaf, sen bailade Frida :O
Åkte hem för att fisa : ) hon hade ätit mjölkchoklad <3 HAHAH,

Hahahah, sen hade jag och Cornelia allmänt kul XD<3
Provade fula kläder på JC, pratade med våra tvillingar på folketshus toalett, vickade på näsborrarna.
Och bäst av allt, planerade nästa års halloween, HAHAHAH
Btw Frida! Du ska vara vårtsvin!
Sååå, godis, drake eller vårtsvin?   (Fel val kan orsaka oanade konsekvenser :O )

Hahahah, well, well. Relativt lyckad dag förutom min extrema huvudvärk, kyla och att Adam sprängde en termometer så att jag fick massa glas i händerna och ansiktet </3

Btw, det snöar ute :O

Kommentarer
Postat av: F-Joy

Asså, Du är mig evigt tacksam (iaf tills imorgon) för att jag TVINGADE upp dig och Cornelia för att inhandla "diverse varor", ni höll ju på att baila hela tiden, så, SNACKANTE!



Och sure, jag kan vara vårtsvin, why nat liksom?

Vi vet ju alla att jag skulle vara mest trovärdig som det! Jag menar, när jag fiser, då håller jag faaan inte tillbaka, preciiiiis soooom PUMBA :D



Ska genast börja planera nästa halloween, skriver ned vad jag kommer fram till på min blogg sedan..



tack å heii :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0