Tjenamors!

Jag är trött som in i helvete, och irriterad och stressad och allt det där.
Har sovit 3h/natt tre dygn i streck och jag känner att ifall jag ska klara mig utan att somna i skolan imorn så måste jag sova minst 5 inatt.

Har typ 3 arbeten som ska lämnas in imorn och jag har gjort va. 10% och imorn har jag inte tid... lol?

Failade stenhårt på matteprovet idag också, hoppade över typ 5/15 frågor för att jag inte hann, och jag fick fel på minst 3. haha!
Så gåre när man glömmer matteboken i Fridas väska. (hon var inte i skolan idag btw, SkolkarN!!)

Och imorgon så har jag uppsatsskrivning hela förmiddagen. Sux!
Well, well. Cya l8r blogg,
För nu ska jag kolla på Segemyhr och förhoppningsvis somna inom ngn timme : >


Kommentarer
Postat av: F-hick

Sprutar sperma all over the place


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0