Stress -.-"

HA!!!.... HA!!!
Gissa vad jag gjort de senaste TVÅ timmarna?!?! och massa utöver det!
JAG!... JAG Cassandra Fräänkie Räckäbäjsäre, har fan suttit och GJORT KLART mitt bildspel till skolan, trots de otaliga gångerna jag fått göra om det, har inte bränt ner det än though, och veeet ni vad jag gjort med?!
JAG! har skrivit klart min NO-labrapport, den blev lite B, men seriöst, tänk er mig, med bara 3 timmars sömn sitte här strax innan midnatt och skriva på ett skolarbete,
Helt otroligt eller hur?
Har till och med lämnat in No-saken... det trodde jag aldrig om mig själv :)
*stolt*
Jag förtjänar fan en kaka (Y)

Nu har jag bara bokrecensionen som skulle vart inne i fredags, matteprov på onsdag eller torsdag, franskaläxor som är över en månad försenad, lite grejer i SO och grammatikhäfte i engelska kvar...
Allt på bara denna veckan -.-"

Hihi, I'm proud :*

Men, men... jag orkar inte bry mig om allt längre, utan jag ska försöka koncentrera mig på en sak och släppa allt annat.
Jag tänker för mycket. Det blir som det blir, de stora besluten och sakerna tar jag till helgen och så, har fixat så att jag kan vänta med det :>
Och sen nästa vecka blire prao med Äänkie ;)
Skönt att komma bort ifrån skolan!

Nej, nu ska jag sova tror jag, så att jag orkar plugga imorn (Y)
Ska på öppet hus på MÅG också tror jag : > :*

Oh shit! Btw; kom på att jag har ngt möte med ngn alkoholsak imorgon :O
Men det blir på skoltid så, aja, dricker jag så mycket så att jag lyckas bli tagen av polisen utan att jag kommer ihåg det så får jag faan skylla mig själv och ta mitt straff!


Edit; HAHAHA, ah... ni ser ju på stavningen hur trött jag var när jag skrev det HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0