Okej... jag ÄR dum i huvudet : <

Well... jag måste bara säga att jag är fan dum i huvudet : <
HAHAHAH, och aningen komisk.
Förut när jag skulle till bussen, så skyndade jag mig som faaaan.
Jag var ensam hemma, därmed hade jag en nyckel att låsa med och sedan kasta in i brevinkastet.
Så jag gjorde det och var på busshållsplatsen 17.12 vilket är 4 minuter innan jag trodde att bussen skulle komma,
Sen kollar jag ner på mobilen, och jag har som note som visas i standby att min buss går 18.16 HAHAHA.
Så jag hade gått ut en timme för tidigt och jag kunde inte komma in igen och det var kallt som faan!
Timmen gick extremt långsamt och by the time bussen kom kunde jag knappt känna mina fingrar : <

Sen gick jag och köpte chips + dipp och gick hem och kollade lite på desperate houswives ^_^

Och nu sitter jag och har allmänt tråkigt med MASSA skolarbeten som borde göras... men jag funderar på att spela maple eller kolla på heroes istället... men först ska jag hämta ett glas vatten för jag håller på att dö här : <

Bye suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0