Nejmen tjennaaa!

Tja suckers!
Idag har fan vart en helt okej skoldag, vilket är jävligt ovanligt.
Började ju med horfranska, sög jävligt hårt.
Men sen så drog jag och Jennie ner till stan och träffade Cornelia för att "vara modeller" då hon praoar som fotograf, vi chillade mest, gick te strandgatan och fikade ^___^

Jag och Jennie fixade prao också! Volvo brandt i vbg.
Man får röka på kontoret, gratis käk och man slutar typ 13.20,
Kan det bli bättre?

HAHAHAHHAHA, NO-lektionen var så jävla epic
Vi skulle bränna alkoholer = Massa alkoholgas i klassrummet + stängda dörrar och fönster = boffning, alla blir höga.
Alla blev yra som fuck.
Vad fan tänker den lärarn med egentligen? Försöker droga ner oss "stackars" elever ;)
Seriöst, hela klassrummet var fullt(!!) med gas och det stank sprit som bara den och det satt vi i, i ca. en timme... okej inte jag och Jennie för vi kom 20 minuter försent... men dom andra XDXD
HAHA, epic!

Aja, men nu ska jag spela lite sen plugga som fan!
Skriver nog lite ikväll :*
Tips på saker jag kan skriva om?


Btw, så kanske jag ska till BeB aka. Xisco imorn : D Saknar honom fan!! <3

Ska prata med mamma om ifall jag får åka, skulle inte bli förvånad ifall jag inte fick though >.< med tanke på i torsdags... aja får se hur det blir ; O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0