Monday... just another monday...

Hoho, jag är trött som fan, och har asont i magen, och mår illa. Och jag vet inte ens varför ._.
Börjar tro att jag är laktosintolerant eller ngt, mår ständigt illa och har ont i magen.
Sen kanske jag ska till gbg också, men jag vet inte ifall jag orkar, plus att det regnar och jag har massa arbeten som måste skrivas.
Sugen på att fika :* Men inga pengar.
Har bara 20:- och de ska jag spara till cigg...
Jag HATAR att vara fattig ._.

Uh jag vill bara lägga mig ner i sängen med datorn, en kopp kaffe och en bulle.
Fan vad mys. Leka lite med PS eller ngt,

Men, men, fän!
Ifall jag åker till gbg så kommer jag behöva sitta uppe och skriva på mitt musikarbete som ska in denna veckan hela kvällen (vilket jag vet att jag inte kommer att göra)
Och jag har SJU fucking franska läxor som ska in imorgon... ska försöka att göra en iaf.

Wäh, men nu... åter till NO lektionen ._.

Btw, bilden är INTE färdig ; o Ngt jag gjorde lite snabbt igår bara ^^

Kommentarer
Postat av: F-BIRD

Höhö! var det inte åtta franska läxor? :P

Fan vad synd, I feel for you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0