Long time, no blog

Sitter atm hemma hos Jesper ^^
Vi har kollat på Midnight meat train och Saw V
Saw var en besvikelse, trodde typ den skulle vara asbra, så var den hur seg som helst, midnight meat train var däremot bra : D
Haha, jag är sur på Anders : < han hade sagt att Jepser skulle sova hos honom idag och att Jesper dissade våran filmkväll för honom. LIER!
Jesper ringde mig när jag satt på tåget till Göteborg och sa att vi visst skulle kolla på film,
Så jag tog första tåget tillbaka till Trollhättan igen och mötte honom utanför Jätten så köpte vi chips, vilket är det ENDA jag ätit idag -.-"
Åt lite chips när jag vaknat, och sen ännu mer chips nu hos Jesper.
Me n3dz f00d

Igår var massa mys ^^
Sov hemma hos Angelica med Xisco :D
Vi kollade på ngn tysk film om ngn knarkare, sen Austin Powers men jag höll på att somna hela tiden, och sen kollade dom på Exorcisten men det var jag fööör trött för.

Det var aastrångt att sova, alla sov i Angelicas säng och jag sov längst in.
Så Xisco tog massa plats hela tiden, så jag fick ligga mellan sängen och väggen typ >.< gjorde pisseont.

Vi vaknade typ, halv 11 eller ngt
Sen så ringde Jonathan och sa att Angelica skulle komma hem te honom,
Sen när hon kom hem igen berättade hon att han gjort slut med henne, that biatch.
Men aja, lika bra det imo. Han var inte spec bra för henne ändå såå...


Men nu ska jag dra till bussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0