lolz0r

Hoho, blev ingen blogg igår,
Vaknade hastigt och drog mig mot Angelica, sen så lämnade jag datorn där för natten när jag skulle åka till Göteborg.
Vilket var lite halvkul,
Men Robin var asjobbig ju XD han slog mig hela tiden(FÄN! vad ont det gjorde :(  ) och antyder att jag har en cpdialekt (han ska inte säga ngt, förstår ju knappt vad han säger)

Well, well. Nu har jag SO-lektion, och jag för seriösa anteckningar.se, men vi pratar om pirater, vad ska han förvänta sig egentligen xD
Smakprov ur anteckningar;

HAHAH PIRATER <3 ARRRRGH, jag vill också vara pirat :) Hihihihihihh :*

Gärrgärr ;) *smiskar dig med svärdet*

Mmmh, take that ögonlapp off biaaatch! (Y)

Ohja! Ohja!
Nej, nu får jag ta och återgå till lektionen -.-"

Ska nog träffa Xisco efter skolan btw :) <3
Vet inte riktigt vad vi ska göra pga. vädret och vi kan inte vara hos mig eller meeen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0