LOL

Hoho, denna dagen har också sugit : <
Somnade ngn gång efter 4 efter att ha kollat på fyra avsnitt Heroes <3 (vilket är en JÄÄÄVLA bra serie :O )
Sedan vaknade jag 06.00, gick upp 06.39. W0h! knappt två timmars sömn... way to go Cassandra!

Well, well, så jag var trött somfän i hela dagen, men nu är jag ganska pigg, kommer nog inte att somna på ett bra tag iaf
; o

Stolt som fan att jag lyckades sminka över mitt öga! svullnaden har ju gått ner endel nu så det syns inte så mkt x'D
Fast Jesper sa att jag ser ut som scarface med mitt sår över ögat : << Men det syns inte för att jag har lugg (H)

Mitt öga lördags;


Har MASSA skolarbete som ska göras, men som vanligt så sitter jag bara här och fucking spelar maple XDXD
Borde spela gitarr med, har fan inte spelat ngt alls på det senaste...
.___________________." I kinda miss it ; o
Så jag ska nog ta och göra det nu fuckers!
Cya!  (cpbild fo sho)

Go-go emorangers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0