lol

Frustrerande, inte haft så mkt tid vid datorn idag.
Bajs lektioner ._.

Min franska lärare blev assur när jag fortfarande inte lämnat in läxorna, men jag ljög och sa att jag hade några hemma och att jag lämnar in dom via datorn så fort jag är helt klar... lol? 

Omg epic fail nu på rasten.
Jag stod bakom ngt hus med Angelica och Jesper och rökte.
Så kommer det fram en kärring;
- Vet din mamma att du röker?
- ... Jaa?
- För det är väl du som är Mirelas dotter?
- ... Näää... min mamma heter Maria
- Jaha... du ser väldigt mycket ut som en annan
-
Nämen nä.. min mamma heter Maria
- Ja men ni från Fridaskolan får ändå inte stå här och röka ( fortsätter babbla om att det kommer vakter och vi kan inte slänga fimpar här osv.)
- Men jag går på Stavre?
- Jaha... men ni får gå ut till cykelbanan och röka ändå

Sen fortsätter hon tjata lite, och jag är fortfarande rädd för att hon ska säga till min morsa. Kommer få så jävla mkt skit för det... Hon tror ju att jag inte röker alls längre,
Hej, hej utegångsförbud -.-"

Plus att hon bor i trappuppgången bredvid mig, alltså så tar hon samma väg som mig hem, och hon delar gård med mig osv. 

Kommentarer
Postat av: F-kob

hehehe.. Bra jobbat, världsmästarn'! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0