Kukväder...

Bitande kyla har nu fått en helt ny innebörd. Och jag har äntligen fattat varför det heter så.
Varje blottad kroppsdel som kommer i direktkontakt med den iskalla luften(ja, luften var kallare än is) blir biten!... eller jaa.. det känns som att någon biter en över hela händerna och ansiktet.

Slutsats; Det är något förskräckligt kallt ute och detta är det bögigaste jag någonsin skrivit : )








Haha, jag kollade lite på Jerry Springer, då var det en mamma som hade ett seriöst förhållande med sin 19åriga son(!!!)
Helt sjukt, dom har sex och sånt med, och vill skaffa barn. Dom inser inte att barnet kommer att bli helt CP med sådan incest? Nej tydligen inte? dom var helt övertygade om att barnet skulle bli normalt.

Det vidrigaste var att dom var skitfeta och halv sega och efterblivna båda två, dom såg inget fel i det dom gjorde, och när mamman kom med kommentarer som "Åh du brukade älska min bröstmjölk"
Seriöst?... Ja det finns människor till allt...



Btw, jag hatar min familj


Kommentarer
Postat av: F-lover

Jag har ju sagt att jag hatar vintern!!

Btw, du tror inte att Jerry Springer är lite, fake eller? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0