Jag har tråkigt och jag vet att ingen läser sånt här, men det är kul att fylla i anyways :)

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
lol, har flera tusen

Vad står det i ditt tredje?(kunde inte skriva tredje så jag tog typ 7de för dom innan kunde jag inte ta med XD )
Haha nä nu kan an iaf skylla på ngt. Men Asså... Jag tkr inte att vi ska skriva såhär om vårat kära ***** för han kanske är jättesnygg om 2 år ^_^


Och vem var det ifrån?
Angelica
Är han/hon snygg?
Ja lätt :)

Smsar ni ofta?
Hoho, njah, det gör vi väl x)
Pratar med irl

Vad står det i ditt 18:e sms?
Det känns som att ja typ inte pratat med dig idag :O:(


Och det var ifrån?
Angelica

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Haha, jag skulle aldrig orka kolla igenom hela inkorgen, men ganska många

Smsar du ofta?
Ja somfän!

Hur många sms har du skickat?
13 496
Men har återställt ett par ggr

Hur många mms?
4 av misstag XD

Är du beroende?
Ja somfän!

Vem ringde du senast?
Xisco : )

Vem ringde dig senast?
Pappa

Vilket är ditt senaste missade samtal?
Mamma

Vem är snyggast på din kontaktlista?
Uhm, orkar inte kolla igenom listan

Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser?
Mig själv

Hur många bilder har du?
1164

Haha, orkar inte rensa :( var faktiskt nere i 600 ett tag <3

Vilken är din favoritbild?
Uhm, ingen

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
Sony Ericsson, jättedålig som laggar och stänger av sig, alla vet vilken modell jag menar, kommer bara inte ihåg vad den heter

har du varit helt ärlig nu?
Ja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0