Its not fair!

Alltså, detta suger så jävla hårt,
En kortfattad sammanfattning om idag;
Meningen med idag var att jag skulle med till Ale och festa,
Och säga att jag sover hos Angelica.

Sen ringer mamma när jag sitter på tåget (och hör att jag sitter på tåget  lol)
Aja, hon blir skitsur och jag måste åka hem.

Jag är inte riktigt säker på ifall jag har utegångsförbud eller inte... men det suger fortfarande!
Och pappa är också skitsur

Så nu är Angelica och Xisco ute och festar i Ale med massa kul folk... Utan mig : <
This sux!

En sak som är lite lol är att Angelica ringde och berättade att Jonte(Adeon) precis spydde på hela henne, lol!



Btw, jag har gjort en sak som jag inte borde gjort, som jag aldrig mer trodde att jag skulle göra... this sux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0