Idag, stressad och skriver randomigt XD

Hej bloggen, min dator hemma krachade så kan inte vara inne alls ._.

Men atm sitter jag på centralen i Robins knä (Y)(Y)  <- Robin tycker det ser ut som bröst ._o HAHA

Hähä, igår var tråkigt ._.

Idag ringde Angelica och väckte mig 45 minuter innan bussen till gbg gick. Gissa om jag är ful nu eller? :(
Vi har inte gjort så mkt, mest chillat ^^ käkat BK och så, var på frölunda torg.

haha, vi var och porrade oss bland grönsakerna <3 Fina reaktioner vi fick där XD
Höll upp ngn random stor grönsak så kommer en gubbe förbi
- Mm,,, är det där lagom eller? ;)
*vi börjar asgarva*
- Haha, vad tänkte ni på? ;)

Det var jättefult och jag var högljudd som vanligt. lol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0