Huhu ._.

Well, well. Idag har jag inte gjort speciellt mkt.
Åkte in till stan en stund och träffade Jesper, mktmktmkt trevligt! Saknat Jesper, han är fan bäst :D <3
Sen skulle han iväg typ 5 så jag tog bussen tillbaka till sjuntorp.

Inte gjort mkt här, spelat maple ( neerd x'D ) sen kollade jag på cloverfield, den var gaanska bra, om man bortser från att inledningen var extremt seg, slutet var sämst, och jag såg inte så bra för mitt öga ; o

Jag får ångest bara jag tänker på att det är skola på måndag... jag känner mig långt ifrån utvilad.
Och jag vill inte att alla i skolan ska se mig såhär... vadfan ska jag säga att jag gjort till lärarna?
Att jag ramlade på polisens toalett på fyllan är kanske inte det bästa... Gah!
Jag vill inte! ._.

Well, well... Alltså, jag är förvånad över att jag faktiskt gå ut en stund idag efter vad som hände i torsdags... men, men...

Får se när jag kan åka till gbg och träffa Beb igen : D
Pratade nyss med honom lite i tfn, nääjs.

Well, well. Nu ska jag spela lite Maple och sen kolla på Heroes  ^_^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0