hoho

Hejhej,
Inte bloggat än idag för att det trådlösa nätet fungerade inte i skolan idag :O
Men, men. Har fått reda på att jag har ÄNNU mer arbeten som ska göras -_- fitta!
Idag har varit chill, på förmiddagen så hade vi uppsatsskrivning i skolan, och man får tvungen att skriva för hand! haha, länge sedan man gjorde det.

Sen hade luciakören övning efter skolan.
Haha, joinade för att man fick julmust och pepparkakor (Y)

Sedan åkte jag med Cornelia till kronogården och inhandlade lite varor ;)

Och imorgon ska jag egentligen lämna in massa arbeten eftersom att jag har prao nästa vecka och jag måste lämna in dom innan betygen sätts. Men orkar/hinner inte.

Men tjenamors folket! Ska äta hemmagjord pizza nu : > Göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0