Hoho, mys!

Hihihi,
Egentligen skulle jag på fest imorn, men den blev inte av.

Så jag ska åka till Göteborg och shoppa istället, med Linusb0y! :D
Min älsklingbög <3
Ska bli massa mys, för jag har inte träffat honom på hur jävla länge som helst :O

haha, mamma sa i onsdags att ifall jag inte hittade en jacka inom 48timmar så får jag inte gå ut, haha, men hittar en imorgon istället.
Använder atm en sommarjacka, och det är kaaallt kan man säga, men jag lever fortfarande iaf! (Y)

Langar en gammal bild på honom från i somras, Good times <3


Kommentarer
Postat av: Linus

HAHAHA vacker bild du xD

du är min enda älsklings lebb <3

2008-11-27 @ 19:17:26
Postat av: Din Bög älskling <3

DETTA ÄR RIKTIGA LINUS CASSY FÖRSÖKER FEJKA MIG! OMG!

Men hon är ändå min älsklings lebb <3

2008-11-27 @ 22:23:02
URL: http://rosahallonfluff.blogg.se/
Postat av: Your b00b <3

HAHAHAHA, du är så töntig, jag la bara det som du kommenterat på msn i bloggen,

2008-11-28 @ 00:25:36
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0