Hejhej :*

Haha, ska sova hos Linus inatt :D
Mys men riskfullt :O man vet aldrig vad som kan hända ._.

Köpte en jacka förut! Äntligen  XD ... Ganska ful men ändå, haha från killavdelningen på JC (tänk om ngn av töntarna i min klass har en likadan : (   )
Men fick en film på köpet med, kommer inte ihåg vad den hette med det var en snygg kille med så jag och Linus ska kolla snart ^^ (Linus tillägger; och runka såklart!)

Och jag har kommit fram till att Linus är så superbög så att jag avlider :O
haha, han stod en halvtimme i varje affär och kollade på smink -.-" srsly!

Imorgon måste jag gå upp astidigt, för att Linus skulle träffa ngn kille och så ska dom till Liseberg, haha.

Bild på jackan kommer nog imorn, ska dra nu,
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0