hahaha, jag är cp på nätterna <3

Hahah, måste bara berätta vad jag gjorde i natt.
Ungefär klockan 4 så fick jag för mig att jag inte matat mina gerbiler eller min undulat på jättelänge och att dom kanske svultit ihjäl.
Grejen är bara den att jag gav bort dom för nästan ett år sedan.
Men dum och halvsovande som jag var gick jag upp ur sängen och letade efter dom!
Och det konstiga var att gerbilerna faktiskt var där, och jag kollade ner i burarna och kollade så att dom levde, men på grund av min extrema trötthet så orkade jag inte mata dom just då, så att jag tänkte att jag går och lägger mig igen och matar dom på morgonen.
Sen typ 5 minuter senare så fick jag panik och trodde att dom riktigt plågades så jag gick upp igen för att denna gång faktiskt mata dom. Men då var dom ju inte där... Sen kom jag på hur dum jag är och att jag hade gett bort dom för värsta länge sedan XD

Ganska fult vare... frågan är bara, hur kommer det sig att jag faktiskt såg dom första gången jag gick upp?
För att jag är grymt säker på att jag var vaken lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0